Sunday, August 25, 2013

Life recycle

Asalamualaikum ;D 

    Semakin hari semakin zaman persekolahan aku akan tamat sekian lama aku berkhidmat selama 13tahun aku berkhidmat sebagai seorang budak sekolah ;( rsa mcm berat pula nk tinggalkan kenangan tu semua mcm2 jd dekat aku drpd aku budak hingusan-->Pra matang --> matang --> remaja..Dh jauh rupanya perjalanan aku.Haih aku akan rindu cikgu cikguku disekolah ;((( 

  Dan tak lama juga aku akan menghadapi peperiksaan terakhir bg peringkat sekolah iaitu Sijil Peringkat Sekolah (SPM) seram seyhh al-maklum la budak zaman sekarang otak pandai-II semua so byk cabaran dan dugaan aku tempuh,ummm..Aku selalu fikir mcm manalah hidup aku selepas sekolah kan??Aku ada hasrat yg agak tinggi la juga aku nk sambung belajar lg dekat U..Aku harap sangat aku dpt masuk U sebelum aku aku kerja.Aku nk jd anak kebanggaan mama papa,biarlah sementara Allah masih bg peluang dkt aku dgn ada diaorang depan mata aku,aku nk raihkan setiap kejayaan aku dengan diaorang..Aku nk sejukkan hati diaroang dgn sikap aku supaya hidup aku sentiasa mendapat keredaan and keberkatan dariNya dan mama papa ;)) 

  Tapi aku selalu hampakan diaorang,umm ;( Ya Allah,aku akan cuba sebaik yg mungkin menggunakan segala nikmat dan peluang yg kau berikan kepadaku.Aku tak mungkin dpt jadi yg terbaik kepada ibu bapaku tapi biarlah mereka senang melihat perubahan yg positif dlm diriku ni.biarlah setiap perit sakit yg ditanggung mama dpt ku ubati walaupun aku tahu sakit seorang ibu melahirkan tidak dapat diganti dengan apa pun.Allah dah bg peluang utk aku hidup drpd aku mula nk keluar dunia sehinggalah aku berumur 17tahun kini.Tanpa usaha Allah dan mama mungkin 17tahun yg lepas,aku takkan ada di dunia ni sekarang.bila mama cerita sewaktu aku baby dulu,aku dpt rsa pengorbanan seorang ibu dipertaruhkan demi seorang anak..Doktor jangka kan aku mungkin akan lemas dlm perut since due time aku dh overlimit.If mama x buat operation,mungkin aku akan mati dalam perut.Setelah operation tamat alhamdulilah aku selamat dilahirkan pd 12.07.96 ;) selepas aku dilahirkan,selang beberapa hari aku tetiba hilang dlm bilik bayi..Puasa mama mencari satu hospital,rupanya nurse tu tersalah ambil bayi sebab time tu muka ada iras cina skit tu dia ingatkn aku anak cina.Alhamdulilah still ada kesempatan lagi utk aku jumpa dgn mama papa ;D Allah sentiasa dengan kita tak kira duka atau gembira ;) 

Alhamdulilah ya Allah ;)))) 

NOORHASLINA&MUHD ZULKAMAL  ILOVEYOUUUUU TILL MY LAST BREATH ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: