Monday, August 5, 2013

Bertudung ;D


Alhamdulilah sekarang aku dah berubah ke arah yang lain iaitu menjadi seorang yang lebih baik aku dah mula bertudung sekarang sekian lama offer aku ditolak oleh mama and certain members of family.sekarang hati aku mula tenang dan bila keluar aku mula confident dengan pemakaian aku ;) dulu kalau kalau berjalan dekat tempat public tak pakai tudung agak rasa janggal la juga but now  its no more,hehehe ;D 

But but I have 1 ques did I looks like more alim sangat over sangat nk cover??umm bila aku keluar mama always said "along kau ni pakai tudung macam ustzah sangat kenapa?" "Kau ni along tak payah la pakai tudung lilit sangat" Haih korang tahu tak bila aku confident dengan pemakaian aku mesti mama complain tu ini,y'know what its really ruined my mood,seriously ;(( Ya Allah aku ini semua ujian untuk aku yang masih baru dengan segalanya,berikanlah aku kekuatan menghadapi dugaanMu,hanya padamu aku berpaut.

Aku taknak papa tanggung dosa aku,berat mataku melihat kalau papa diseksa dekat neraka disebabkan anak perempuan dia tak menutup aurat ;'( aku sayang papa aku sayang family aku dan aku sayang pada bakal suami aku kelak.aku taknak lihat diaorang terseksa.dah cukup sebelum ni dosa ringan berat semua aku buat.Aku perlukan dunia baru persekitaran baru dan segalanya dan aku memerlukan Allah sentiasa dihati aku dialah kekasih aku yang paling setia walaupun sebelum ni aku dah banyak menyakitiNya. 
 











Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: