Thursday, May 30, 2013

Outing of the day with cinta ❤❤❤

Asalamualaikum cinta cintaku ❤ (wed,29.05.13) alright then semalam aku happy sangat dapat spending time dengan cik abang kita before dia berangkat pergi kedah continue studies ;) actually ikut plan asal just we both je pergi kakak and haziq pun nk join sekali so alang alang ramai takdala rasa sunyi sangat kan? ;D destination that we choose is the curve!hehe ;D aku pun tak tahu kenapa aku suka tempat ni mybe sebab link dia banyak kut thats why boleh berjalan jalan dekat sana.

Actually ni for the 1st time aku keluar dengan dia sampai malam,haha.nampak tak disitu yang kitaorang tak ingat nak balik?haha..okey aku gerak dari rumah around 1115 then singgah rumah umi sat hantar barang then baru pick up dia dekat rumah around 12 something.before this,dia ada pick up dekat sekolah semata mata tak bagi aku balik naik bus pakai baju serba hitam,esoknye pun dia pun still pakai baju serba hitam,haih yangg dh mcm black metal awak ni nasib baiklah kulit tu putih takdalah nampak sangat "black metal" dia tu :D then we directly went to the curve and cari park,so here begin happening moment me with him ❤

So we directly went to e@ curve nak beli ticket wayang..cik abang kita belanja wooo,thanks sayang,hehe :D kitaorang tengok digital fast furious 6 yg bermula pada 1430 pm.so kitaorang jalanjalan cari makan dekat tesco,our lunch for that day is chicken rice shop! Eleleh firstcik abang kita ni pemalu orangnye serious orang cakap sepatah,dia jawab sepatah but lama lama tu dah pandai dh berborak tu pun kakak farah pandai interact dengan dia :D so after that lepas solat zuhur semua,kitaorang directly pergi tengok wayang.at 1st aku and hafiz masuk wayang dulu sebab akak n haziq nk beli popcorn sat.dah la kitaorang masuk lambat then tempat kitaorang dah kena sebat dengan orang so terpaksalah kitaorang dduk agak bawah sikit,1 row just aku dengan dia duduk,nampak tak disitu yg kitaorang nk romantic sikit,hehe ;D

Orang masuk wayang makan popcorn kan?aku makan mentos je kayy?mentos je! Nasib baik dia ada beli mentos lau tak kelaparan aku! ;( then after that,lepas wayang habis we directly pergi kampung baru pula makang chicken chop,hehe.this time hafiz yg drive pula,haha.kakak dh malas nk drive so hafiz la yg kena kan,hehe..actually before this aku ada berangan nk naik kereta dengan boyfriend tengah drive so sekarang dh trcapai dh,hehe :D siap ambil pic lg siapa kesah kan?haha..

That time lah hafiz dah start pandai berborak dengan kakak and haziq,alhamdulilah aku lega sangat aku rasa happy sebab kakak haziq hafiz boleh gelak sama sama..ingat senang ke kakak ni nk bercakap dengan orang gurau sama2 susah kayy?but sayang you managed to handle kakak!!! 😘😘 hopefully after this kita boleh lepak sama sama lagi kayy??

Then after dh makang makang semua so time to we went back,still hafiz yg drive so that time hati macam berat sangat time otw nak balik ;(( after dh sampai rumah dia,dh bagi greeting card handmade tau,that time rasa perpisahan jarak jauh ;(( rasa mcam berat je hati tapi apa boleh buat kan.sebab dia akan bertolak (01.06.13,sat) ke kedah sebab (02.06.13) dia dh kena lapor diri dekat uitm. Then after kitaorang dh hantar dia balik,akak cakap "sedih pula,kakak hafiz nk pergi,if kakak dekat tempat along dh lama akak nangis dah" yeah kakak felt the same too but pendam jela dlm hati ni ;((

So sayang,even we had an amazing day but the sadness still I can felt when the day you will leaving me,pengorbanan yg penting dekat sini.sayang dont be naughty kayy dekat sana take care of yourlsef,jangan lupa solat 5 waktu,saya dekat sini selalu rindu awak ;) I love you and miss you so much sweetheart Abdul Hafiz Bin Zunaidi ❤❤❤❤




Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: