Saturday, March 30, 2013

After life school

Asalamualaikum cintaku ;*

Tak lama lagi aku akan menamatkan zaman persekolahan aku.rasa makin lama makin sedih pula teringat setiap zaman yg pernah aku lalui. Mana taknye dari aku 5 tahun sehinggalah umur 17 tahun hidupku dipenuhi oleh zaman persekolahan :) betul kata orang zaman paling AWSOME sekali adalah zaman remaja.Nak tahu sebab apa zaman remaja?sebab dari zaman remaja lah kita kenal erti persahabatan,erti persaingan sihat dan paling semua remaja pernah lalui zaman percintaan :D sumpah aku cakap sama lu time remaja semua tangkap jiwang punya ayat woo,hahaha :D selalunye cinta monyet x berapa bertahan sangat,sebab nampak je lelaki yg handsome terus lupa si bf ni,hehe :D

Tipulah aku cakap aku tak pernah lalui zaman tu.Aku pernah je laluinye.perangai aku time remaja macam gila2 sikit.Aku ni jenis pemalu tapi sekali aku dah buka mulut memang gila la aku ni,siapa yg rapat dengan aku akan tahu perangai aku yg sebenarnye.ada juga yg kata aku ni sombong orangnye,yes aku orangnye sombong kalau orang tu aku senyum tapi tak balas memang taklah aku tegur balik.normal la tu perangai mcm tu :) sebenarnye aku sendiri pun tak tahu apa perangai sebenar aku ni sebab aku boleh tukar2 dalam sekelip mata :D

Oh ye agak2 nye macam mana la life dekat U ye??mama suruh aku masuk Kolej Profesional Mara (KPM) dekat beranang tu,umm it's look like interesting hopefully aku dapatlah masuk U tu :) aku taknak hidup aku end up macam tu je,aku still nak belajar lagi sampai aku dapat kerja.Zaman sekarang ni kalau perempuan takda education,senang ditipu lelaki woo,aku taknak apart of them.Aku nk one day orang pandang aku seperti perempuan yg x mudah dikenakan then kalau boleh aku taknak lack of knowledge. Kalau boleh kalau sampai kahwin suami aku dapat support study aku pun cun juga tu,hehe :D 

kayy lah I'm starting to sleepy :O okey goodnight have a sweet dream and sleep tight and well?? :D much love ❤❤❤❤❤❤❤ 

Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: