Wednesday, January 2, 2013

Hye SPM candidate 2013 ;D

Hye dan asalamualaikum,tengah buat apa tu??busy buat homework ke???sy amat simpati pada sesiapa yg sudah mempunyai homework manakala saya masih bergoyang kaki sambil makan pop corn.haha..Anyway 1st day menjadi paling senior teramat la awkward sebenarnya,wuu times flyinggggg soooo fast kay tak sangka this year adalah tahun terakhir aku ;( sedih sebenarnye tapi apadahal kann???haha..No wonder if kita rindu sekolah kan hampir part of our life is SCHOOL right???since kindergarten sampailah secondary it is not a short time bro!!

1st day sekolah as usual mcm budak2 selalu cakap "not bad","stuck lah cikgu ni" and etc,same goes to me sama je but the special is this year ad orang kejut sy pagi wooo ;D thanks sayang for woke up in early morning without you mybe I might not going to school today,LOL awal2 sekolah dh ponteng ke??? 2 bulan setengah anak dara bangun lambat dah confirm2 la liat weyh nak bangun.hehe..this year rasa sikit lain sbb cik Hafiz kita takdalah it so sad ;( haih sayang,dh takda siapa dh disebalik tiang sy nak cari,dah takda siapa dh beg yg kena tarik belakang,dh takda dh siapa nk gaduh dgn sy siapa yg byr duit ticket bus and etc,woo like seriously rsa awkward sangat nevermind sayang ;) 

Selalu setiap year mesti ada orang berazam tulah ni la kan tp aku tak tahu nk berazam apa sbb azam last year pun belum tercapai malah gagal adalah ;( aku target this year aku mesti langsaikan hutang by this year..By hook or by crook aku memang kena because it is my life circulation since I'm still being student..Student????umm nama simple tapi nak capai kejayaan tu payah gila kan???aku harap aku nk berjaya dalam hidup..Anyway tadi cikgu Ani (P.akaun) kata dia bca artikel seorang itu akan mampu beli rumah jika gajinye RM $12,000 ke atas menjelang 2020..If dalam arkitel dh tulis mcm tu mna aku nak cekau duit banyak tu unless aku belajar betul2,Insha Allah aku boleh dpt gaji sebesar tu..Pokok pangkal hidup ni adalah BELAJAR as long as kau ada ilmu yg mantap dh confirm2 masa depan kau terjamin..

Mcm mama selalu cakap dekat aku,aku ni seorang yg high maintanance la juga so takkan la aku nk cari gaji yg cukup makan je kan?bukan aku nk selfish but preparation utk hidup..Sama juga tu bakal suami2 ku yg kukasihi pd masa akan datang,hehe..Bakal isterimu ini orangnye high maintanance so carilah duit banyak2 ye,hehe..I mean yg high maintanance ni bukan mksd aku gila duit,tak,maksudnye family aku jenis mampu bg apa yg nak so aku dh biasa lifestyle mcm tu..tak bermakna family aku bg apa aku nk aku terus pijak kepala diaorang,aku still hormat dia as orang tua aku..

Kayy lah banyak pula aku membebel hari ni,kayy bye,asalamualaikum ;D

Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: