Saturday, December 22, 2012

Just A Dream Of Me ツ

A few weeks left before school re-opened school??? Oh that's mean I am now being SPM candidate 2013??? Oh Lord I didn't ready at all..Fareeza you should do something extraordinary right now! Do something that you never thought you can do it..Fareeza please do something out of the box? Put far away your bad habit..
 
  Okey sekarang aku pula yg nervous,dulu bukan main lg aku dok mengerja seram kan si Hafiz but right now I'm in his shoe right now :D Sayang,I think you know what I felt right now,I'm nervous to the max okey! Yeah,by next year mna boleh main2 dah nak honeymoon bagaikan,Fareeza tolong lah jgn nak jd childish kayy? Aku bukan kata aku nk 'pandai' sangat but I will try my best,InsyaAllah for MamaPapa especially :*
  Aku dh mula fikir jauh dh mcm mna la life aku after sekolah?lifeless ke or further studies? I hope so dpt further studies..Aku nak ambil course perakaunan or bank department..Fareeza you should target!!!!! Yeah dapatkan sebolehnya :) Aku dh start berangan dh actually kan indah kalau dh jd pelajar mna2 U/kolej kan then cik Hafiz kita plan nak ambil course architecture or graphic so kitaorang bercinta cintun sampai ke cinta U :D indah kan??but lebih indah lg sampai both of us dpt kerja lagi,InsyaAllah pray for us :D
  Taknak la berangan tinggi sangat kang jatuh sakit biar berangan tahap medium je nanti injured xdlah parah,hehe :D but tu just 'berangan' x tahu la boleh jadi or x but tu yg aku impikan selalu..Aku bukan jenis suka tukar2 boyfriend if aku dah sayang satu tu biarlah dia je yg aku sayang :*
   To my lovely Abdul Hafiz Bin Zunaidi,I always dream about us,dream that we will be success partner..Our love from 'cinta monyet' until 'cinta jannah' maybe?Insha Allah..We as human just can planned but Allah will manage all for us :D
Published with Blogger-droid v2.0.9

Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: