Wednesday, November 14, 2012

"Happy 7th Monthsary"


Asalamualaikum ;)
Hye hye hye hye and hye!!!!! suppose nak updated hari tu but tak sempat hari ni eeza nak juga updated,hehe ;D

"HAPPY 7TH MONTHSARY TO FAREEZA NOOR&ABDUL HAFIZ"
dah 7 bulan???masyaAllah dah macam orang yg tengah pregnant tengah nak menunggu hari je kan???hahaha LOL ;D tak ada maknanya we both still SINGLE kayy but NOT AVAIABLE,hehe..Anyway sayang today I posted special for you ;) even saya tahu awak tak mungkin akan buka blog saya since hal hari tu but nevermind I will always keep always updated about us.Purpose I do because all moment we been through too much sweet momories that I couldn't forget sayang  ;) thank you because sticking me ups and downs and always beside me since from our FRIENDSHIP until ended up into RELATIONSHIP ;) I hope so one day you will officially be mine forever,what I mean is being my HUBBY ;D today you just being temporary for me but I always hoping it that one day it will not longer be TEMPORARY for me and you ;)

Sayang,terima kasih ada untuk saya,but terlebih dahulu saya nak minta maaf sangat atas perbuatan dan layanan saya dekat awak dulu ;( saya tak patut layan awak seperti "strangers" ;( orang yang saya layan seperti "strangers" lah yang selalu ada bila saya memerlukan seseorang untuk dia ajak borak,mendengar luahan hati saya ;) Saya tak sangka awak seorang yang cekal menunggu saya selama 2 tahun tapi mengeluh walaupun 2 kali saya menolak awak.Awak,kadang-II saya tertanya kenapa awak masih nak kan saya???padahal masih ramai lagi perempuan yang lebih baik dari saya??kenapa saya pada hujung-II baru ada perasaan yang sebenar dekat awak???Kalau boleh saya nak tahu semua tu dengan sejujurnya dari awak..

Dari mula perkenalan kita dari dulu 2010 sehinggalah  pada 12.04.12 saya menjadi "girlfiriend" awak ;) nak ikutkan berjuta "terima kasih" dan "maaf" saya nak cakap dekat awak..Saya bahagia menjadi "girlfriend" awk dan saya berharap saya akan lebih bahagia menjadi "isteri" awak,InsyaAllah ;D Sayang,saya nak terima kasih juga kepada awak lagi kena mengubah dari saya kepada yang lebih baik dari sebelum ni..Sejujurnya dulu saya merasakan hidup saya lebih fake sehingga awak datang mengubah segalanya tanpa sedari sebenarnya..Terima kasih juga menjadi "sweet" untuk saya,Walaupun luaran awak tak nampak sweet but sebenarnya awak sweet utk saya..Sy tak memerlukan lelaki yang "romantic" utk memikat hati saya cukup beri kasih sayang dekat saya dan sy dapat tu dari awak..

Sebenarnya saya tak tahu macam mana nak luah kan tapi biarlah Allah tahu betapa sayangnya saya dekat awak sebenarnya..Tujuan sy menjadi girlfriend awak juga bukanlah sebagai girlfriend yang hanya "easy come,easy go" but saya nak jadi " easy come,hard to say goodbye" ;) because it is hard for me to let you go Abdul Hafiz Bin Zunaidi ;D

"HAPPY 7TH MONTHSARY ABDUL HAFIZ BIN ZUNAIDI"

Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: