Tuesday, November 27, 2012

Freedom!!!!

Hyeeeeeppp guys ;) watcha doin't ha???
So Mr.Abdul Hafiz finally you are freedom right???Spm is over~~~~~ ;( Okey ni sangat menyedihkan kayy lepas ni saya akan balik sekolah sorang-II,takda siapa tunggu saya balik sampai habis kelas habis 1.40 and the most I miss about you is dah takda siapa main "Chak" dengan saya dah ;( Haih cepat betul masa berlalu kan??penjam celik penjam celik aku hampir nak mencecah umur 17 tahun..Since primary sampai lah sekolah  menengah banyak benda aku belajar apa erti PERSAHABATAN,CINTA,MENGHORMATI ORANG dan etc.....

Semua benda tu banyak mengajar aku daripada aku "O" hinggalah aku aku mempunyai ilmu ;) Umm macam mana lah life aku selepas sekolah???Aku nak sangat masuk U teringin sesangat nak masuk benda yg aku harap ialah semoga SPM aku baik ;) Okey berbalik cerita dekat cik Hafiz saya ni umm I miss him a lot ;( I wish I could have a time spend time with you like we usually do sayang ;) but unfortunately by next year sy akan start busy dengan sekolah,tuisyen and etc -.- haih dugaaanaaaann weyh!!!! anyway aku lebih suka "merindui" dia berbanding kitaorang berjumpa,nak mengelakkan orang ketiga KATANYA ;) like seriously,bila kita dah rindu dengan someone lagi-II special mesti kita akan lebih nak banyak berdoa kan dekat ALLAH??yup,tulah yang saya lakukan,aku tak pernah berhenti nak berdoa pasal dia dengan harapan dapat hubungan yang kekal,AMIIIINNN~~~ 

Aku harap by next year aku dapat buat the best for SPM what I need is focus..But butt dengar ceritalah cikgu Faridah (bm) dah taknak mengajar kelas aku lagi,dia kata nak gantikan dengan cikgu zaharah..HAAA????!!!! *pengsan jap* like seriously weyh???? korang jgn misunderstanding kayy, sbb cikgu zaharah adalah mak kepada cik Abdul Hafiz ni ;) actually takut sangat kalau mak dia mengajar sebab aku tak tahu kenapa dengan aku since masuk sekolah menengah graph result bm aku teruk sangat,haih ;( kalau boleh aku nak markah yang bagus at least mana la tahu mak dia bagi "green light" aku berkawan dengan anak dia,and anak dia tak salah pilih kawan untuk berkawan ;) Ya Allah aku harap sangat everything is gonna be fine..

Last wish,I just hope next year could be better year for me and I could be a good student than now,InsyaAllah ;)

Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: