Thursday, September 13, 2012

Friendship????


Asalamualaikum~~~~
yaa mybe after this aku akan lebih active dekat blogger than twitter,sumpah twitter banyak gila stalker seriously..apa yg aku updated mesti ad je yg terasa kut,aku rasa tahun ni je dh byk kali aku gaduh dgn org surrounding aku sebab TWITTER,if dulu orang orang gaduh dekat facebook,sekarang dekat twitter pula,just great weyh just niceeeee~~~even pasal twitter pun aku pernah gaduh dengan hafiz alhamdulilah sekarang dh okey but seriously aku ckp if perkara ni jd topic aku cakap dengan hafiz,memang tegang kut keadaan,so conclusion tak payah sebut.Then 2nd pasal classmate aku kurang ajar dengan cikgu tu pun jadi issue kut tu pun dah settel..

Ya Allah kenapa friendship kitaorang berubah jadi macam ni???Aku,syakila and nayli???betul cakap orang dalam persahabatan kita x boleh ganjil mesti kena genap kalau x mesti ad yg terasa,terpinggir or ketinggalan.aku x pernah expect friendship kita jadi macam ni..aku x salah kan kau pun dalam ni and more thing aku x pernah marah or nak halang kau dengan siapa kawan dengan siapa sebab aku tahu kau ditengah kan??x tahu mana satu kau nk layan takpela kitaorang faham..tapi if bandingkan sedih aku dengan syakila,sakit and sedih lagi syakila..korang dh 10tahun kawan tetiba sebab hal ni,korang jd regang..kitaorang x pernah nak halang kau nk dengan siapa but please kadang2 kitaorang perlukan kau juga,kadang2 aku dengan syakila mcam org xd hala tuju time rest rehat berdua je,kau tahu x kitaorang sunyi???

aku tahu kau busy,but if kau ingat balik nayli,before kau couple dengan Arsyad aku dah pesan dekat kau kan??apa2 ingatlah syakila jangan tinggalkan dia  but sekarang kau tinggalkan dia and kau busy dekat bf and kawan2 kau.kadang2 tu kitaorang terasa bila aku n syakila turun rehat then datang dekat kelas kau ajak rehat,tetiba kau ckp kt kitaorang yg aku x rehat,umm okey fine 1st time boleh lg faham but since berturut2 kau ckp benda yg sama,aku jd fade up,seriously..kadang2 bila syakila ajak masuk kelas kau,aku sumpah malas sangat,nak tahu sebab apa??sebab aku rasa diri aku terpinggir mcam tunggul je aku dekat situ..hari ni aku xd mood and sedih gila pasal hal  ni,To hafiz,I'm sorry,saya x marahkan awak pun and sorry hari ni sy x layan awak ;( I'm so sorry..

Aku sayangkan korang dua but sekarang kita tinggal bertiga,x kan kita nk berpecah pula??aku x sanggup kut,pedih hati aku ni..bila aku dh diam,sekarang ni aku malas nk updated apa2 dekat twitter sebab bila aku updated,ad je yg menyampuk then x faham keadaan sebenar.sumpah annoyed kut,kat sekolah aku malas nk ckp banyak,kang banyak ckp,ad je nk kutuk aku,fine aku diam jela kan???apa2 pun aku dh lama maafkan kau..Ingat tu..

SYAKILA AND NAYLI NASUHA ;D



Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: