Friday, August 31, 2012

You Annoyed ME!!!!!


Asalamualaikum......

Ya Allah dugaan betul aku duduk dalam kelas aku ni,kenapa korang suka cari pasal dengan cikgu??Aku bukan nak kutuk korang but please la cikgu tu MAK kita kut,selama 4 tahun aku sekolah menengah aku belum jumpa lagi pelajar melayu kurang ajar dengan cikgu.Tipu la aku kata aku x pernah jumpa budak yg korang ajar dalam,yes ada,but bukan bangsa melayu,Aku sedih bila tengok cikgu2 yang masuk dalam kelas kita ni ;( lagi2 bila cikgu Nik masuk,korang betul2 tunjuk 'belang' korang kan???

Kenapa dengan korang,kenapa???aku sampai luahkan dalam ni sebab aku dah tak tahan rasa sedih aku sebab sikap korang.Kalau ea pun korang nak borak,but please la kita jaga la maruah kita depan cikgu.Dengan korang borak2,gelak2 sumpah aku sakit hati kau tau..Yes,memang aku bukan pelajar yang cemerlang dalam kelas tu tapi at least kita hormat la cikgu,tolong la hormat mak kita sendiri walaupun dia bukan mak kita..Macam semalam,semua cikgu taknak ajar,even yang ajar pun macam x ikhlas,korang tahu tak tu impak dengan aku and kawan2 aku yg lain???bukan salah kitaorang but dengan kitaorang kena sekali.Aku rasa nak marah bila cikgu masuk kelas,benda yg pertama korang buat 'MENGELUH' sekuatnya biar cikgu tu tahu yg kehadiran cikgu tu sebenarnya korang taknak kan???Tolonglah,aku sayang korang lagipun next year kita dh SPM,korang tahu kan sekali kita tak suka dengan cikgu tu,segala ilmu yg cikgu bagi takkan berkat???Ya Allah jauhi la aku n rakan2 aku dari sumpahan cikgu2 tu..;(

Bila korang takda dalam kelas,baru aku nampak cikgu2 yang masuk dalam kelas senyum,Alhamdulilah cikgu still nak senyum juga walaupun dalam hati dia xd siapa yg tahu ;( Aku sayang classmate aku walaupun korang adalah tahun pertama jadi classmate aku,aku sedih bila korang jadi macam ni,Korang masa 1sem takda pula macam ni but bila korang dh masuk 2nd sem korang jadi macam ni,kenapa????kadang2 tu aku x sanggup nak pandang muka cikgu2 yg mengajar kelas kita,sebab aku malu,aku malu weyh!!!!kali ni aku betul tersentap dengan korang..Aku tension masuk kelas tu dengan budak2 4 ekor cina tu dengan korang lagi,Ya Allah ni betul2 dugaan utk aku..Aku sedih,Yes,aku nangis sebab perangai 'biadap' korang depan cikgu..korang umur dh 16 tahun weyh,tolong lah aku merayu dengan korang tolong lah jaga sikap depan cikgu..Korang kalau sekarang korang macam ni,jangan menyesal kalau suatu hari nanti benda ni akan jadi kat korang..Sekali korang biadap depan orang,seribu kali Allah akan hantar seseorang yg lebih biadap dalam life korang.WHAT GOES AROUND WILL COMES AROUND

Cikgu2 yang mengajar kelas 4E,maafkan lah dosa2 kawan saya,Cikgu jangalah cikgu mengaharamkan segala ilmu yang cikgu bagi kat kitaorang,Saya menyusun 10 jari minta maaf sangat2 dengan sikap budak kelas saya dekat cikgu ;( Cikgu saya amat memerlukan ilmu cikgu,say sedih sangat bila cikgu cakap kelas saya adalah kelas cikgu paling x suka masuk,Ya Allah,hati sy sedih sgt2 bila cikgu cakap macam tu,saya takut cikgu,saya betul2 takut kalau2 segala ilmu cikgu curahkan,x berkat utk sy gunakan ;( Cikgu doakan saya dan kwn2 sy utk luluskan utk final exam dan SPM 2013..DOA CIKGU ADALAH SENJATA SAYA UTK SAYA LULUS DAN HIDUP SAYA BERKAT DENGAN DOA CIKGU ;'(



Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: