Sunday, October 23, 2011

I'M SO SORRY ..


 Asmkm blogger yg stalker blog sy ! okey btw bru jerw stalker blogger owg laen tdy at dashboard .. cmue nye cte pcl couple yg romntk , laky lbih merana brbnding pmpuan ble break n etc .. mmg trtrik aq nax bce .. huhu .. Fareeza hmm bab cinta-cintun lju aje kn ??? hehe .. well that's me ..

pnat gax mmbce tdy but it still fun for reading .. hehe .. okey btw ble aq bce2 blex cmue nye , yaa the truth  is perw yg dyowrnx tulis Majoriti ya ! byk bnde yg dyowrnx tulis prnh brkaitn gn life aq dlu .. ble aq bce blex .. hmm i miss that moment .. seriously .. bak kte owg nostalgia dlu d imbas blex .. dlam aty aq mmbuak2 cmue kngn aq gn capital A dlu .. stu demi stu kuar .. waa cm2 lax ea .. huhu .. mne x nye together with him almost 2 years .. many memories that hard to forget ..

i think i've been changes .. hmm changes bout wht ? rmai owg x tw actually ccb aq brbah mnddak .. okey aq xtw la kn lpas abz exm neyh aq rse aq darh brbah ssuatu dlam dyri aq neyh .. for examples now i'm ignore with mr.H .. he always want to make me happy n smile like before , he always text me but my reaction always say to him i'm buzy , don't hve kredt , battery low , i'm purpose off phone n etc but the true condition is no .. i'm lie to mr.H .. i'm so sorry mr.H ! I always try to stay away from him .. poor him .. hmm ..

aq actually wt cm2 ccb aq xnax maenkn prsaan dy gn cra close gn dy .. aq xnax owg ckp yg aq jnis nax ambx priority dy .. aq ikhlas nax brkwn gn dy towh jerw .. aq arap dy fhm gn kdaan aq .. yaa mybe tkdir aq adlah utk brsndrian .. aq xnax maenkn prsaan cpe2 pown skunx ccb aq tw towh pling skit .. mybe aq prlukn mse utk cmue neyh .. now my aim is busy myself .. let my heart fly away with sadness ..

to mr.H I'm sorry because i didn't reply your text .. reason is yaa i'm purposely don't want to reply your text .. now i'm realize last time i'm always hurting you with my act even we are friend but you always patient .. i feel mybe it much better if i make my move with not disturbing or present in your life anymore .. mybe my life journey is alone without anybody beside me .. btw i'm really appreciate n glad to know you .. i hope one day you will meet somebody that you loved most than me .. you deserved to get much better than me .. i'm sorry if my decision will make you dissapointed with me .. i'm really didn't mean to  make you unhappy ..
Thanks . Enjoy Your Reading . Do Read , Do Comment

0 comments: